donderdag, januari 10, 2008

Infectie luchtwegen ...

We zijn dan zondag wel naar Hoogstraten geweest voor de hondenshow daar, zelf was ik helemaal nog niet in mijn doen die dag. Ik denk dat de mensen waarmee ik gesproken heb dit wel zullen gemerkt hebben.
3 dagen koorts waren de dag vooraf gegaan en het zag ernaar uit dat we verstek moesten laten gaan, omdat zondagmorgen de koorts uitbleef (gelukkig) zijn we dan toch maar vertrokken. Nu zijn we bijna een week verder en de koorts is dan wel weg, het hoesten en het slecht kunnen ademen tussendoor blijven aanslepen.
Het hele land blijkt blijkbaar in de ban van de infecties op de luchtwegen, ziekenhuizen liggen vol en de huisdokters worden overstelpt door de klachten. Zelf ben ik al blij dat de nachten in ieder geval al goed verlopen, maar het constante hoesten etc maakt wel dat een mens vaker rustpauzes moet inlassen.
Hopelijk gaat het snel wat beter gaan ...

Geen opmerkingen: